27 Nisan 2014 Pazar

Fenerbahçe bu akşam şampiyonluğu kutlamaya hazırlanıyor.

Ligde bitime 4 hafta kala şampiyonluk şarkıları söylemeye başlayan Fenerbahçe, bu hafta tur için hazırlıkları son aşamaya getirdi.

Çaykur Rizespor maçı sonrası şampiyonluğu garantilemeyi hedefleyen sarı-lacivertlilerin, Türkiye Futbol Federasyonu'ndan (TFF) bu sezonun şampiyonluk kupası bu maçta gelmeyeceği için turu 2010-2011 sezonunda elde edilen şampiyonluğun kupasıyla atacağı iddia edildi. Maç biter bitmez kupanın müzeden stada getirileceği belirtildi.

Star Gazetesi'nde yer alan habere göre; futbolcular önce kupayla kadın ve çocukların doldurduğu tribünlerin önünde bütün stadı dolaşacak, sonra da orta yuvarlağa gelecek. Başkan Aziz Yıldırım da cezalı olmasına rağmen şampiyonluk kutlamasına katılacak ve futbolcularla birlikte santrada coşkuya ortak olacak.

3 Temmuz sürecinde yıpranan ve önümüzdeki günlerde cezaevine girmesi beklenen başkan Yıldırım, böylece belirli çevrelere mesaj da vermiş olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kar yağışı altında çırılçıplak gezen kadın.

Buz gibi soğuk havada kar yağarken sokağa yarı çıplak fırlayan genç kız.Sağa sola anlamsızca koşturmaya başladı. Ortaya çok ilginç manz...